torstai 25. helmikuuta 2016


Kerran kun satuin luomaan blogin torstaina, niin mikäs siinä kuin jatkaa blogin tekoa seuraavana torstaina! Tää vois olla mun blogipäivä, kerran kun sellanen on varmaan ihan kätevä et tulee postattua^^
Mutta tosiaan moikka kaikki tutut ja tuntemattomat. Kävin tos tuntien jälkeen kuvaamassa pientä tarinaa Violetin kanssa, et en höpise ny enempää :D


Violet: Auts..! Jalkani...
Violet: Ei olisi pitänyt tulla tänne...
Violet: Heti kun lumet sulaa edes vähän, menen tunkemaan jalkani siihen ainoaan koloon... Ärsyttävää!
Violet: No... Enkai minä voi tähän jäädä...
Violet: Ngh..!
Violet: Vielä vähän... Oikealle, ei vasemmalle! Violet, keskity nyt!
 Violet: Jes! Irtosihan se!
Violet: Hopsansaa! Ja sitten eteenpäin! ...minneköhän olen edes matkalla eh.
Violet: Noh, askel askeleelta... Hei mikäs tuo on?
Violet: *lähestyy varovasti* Onko joku jättänyt laukkunsa näin outoon paikkaan? 
Violet: Kai voin vähän kurkistaa... Hei, mikä tuo on?
Violet: Ihana koru! Pakko katsoa lähempää! 
Violet: *lösähtää istumaan* Onpa se nätti! Hei, tämänhän voi avata!
Violet: Oh..!
?: Kuka häiritsee rauhaani?
Violet: Mitä? Kuka puhui? Mitä tapahtui?
?: Vapautit minut unestani... Kiitokseksi siitä tulen kehoosi.
Violet: Kehooni? Mitä sinä höpiset ja kuka olet?!
?: Niin. Sinetti toimii vain kerran. Kun se avataan, tarvitaan uusi. Koska avasit sinetin, eikä sinulla ole muuta, minun on tultava kehoosi. Eikä minulla ole varsinaista nimeä. Kutsu minua miksi haluat.
Violet: Mitä?! Ei! *heittää korun pois*
?: Kuulit kyllä mitä sanoin. Et voi paeta.
Violet: Ngh...! Mi- Hellurei typy, olen nyt sisälläsi!
Violet: Mitä? Hei, tule ulos! Enkä tule! Olen nyt osa sinua ja sinun tulee tottua siihen, ellet avaa itseäsi - toisin sanoen en ikinä poistu ellet sinä toi joku muu viillä sinua auki. 
Violet: *nielaus* Et sitten voinut mennä minnekään muualle? En. Tervetuloa maailmaani, typy.




Sellainen tarina! Mitä tykkäsitte? Oliko hyvä? Itse en edes odottanut näin hyvää! Yritin suunnitella jotain ennen kuin menin kuvaamaan, mut tuntuu et tarina synty tässä kun tuijotin kännykälläni näitä kuvia ja aloin järjestelemään niitä jotenkin järjellisesti :D Eli toisin sanoen hyvin intuitiivinen tarina!
(Todella intuitiivinen... Löin pääni... Ja siihen tuli kuhmu >.< )

Ensi kertaan! 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti