maanantai 22. elokuuta 2016

Loitsun sisällä


Heippamoikka kaikki!
Täs tosiaan on koulu alkanu ja vaikka toivoin, että tää tois jotain rytmiä mun elämään, niin välillä tuntuu, ettei elämään mahdu muuta kuin koulu. Nytkin pitäisi tehdä yksi koulutehtävä, mutta päädyin muokkaamaan kuvia, hupsista :'D Tänään tosin loppu vähän aikaisemmin, nii päätin kuvailla taas.
Mä en tiedä miks mun on vaikee laittaa sellasia shoottikuvia tänne blogiin, mutta mulla on toi tarina ollu taas työn alla, nii ajattelin jos tekisin sittenkin taas sitä, kerran kun intoa siihen riittää, mutta muuhun ei? Tai siis mulla on kyllä julkaisemattomia kuvia, mut aattelin käyttää niitä sitten joskus kun kelit on vastaan (kuten tänään...) tai ei oo inspistä kuvata lisää.
Onko järkeä pyytää joka kerta anteeksi jos tietää tämän toistuvan vaikka kuinka monta kertaa?
Yritän postailla aina silloin tällöin, mutten nyt sano mitään tiettyä päivää. Tänäänkin kun on maanantai. Musta tuntuu että julkaisen näitä aina blogitekstejä aina eri viikonpäivinä xD
Mut joo, pitäiskö sitten taas lopettaa selittelyt ja mennä tarinaan..?
Hyvä idea!






?: *mumisee loitsua*



?: ...myönnän, että olette olleet nerokkaita.
Harmi vain, että olen teitä nerokkaampi.


Madame: Mitä juuri tapahtui? Missä olen..?

?: Madame, vanha tuttuni. Olit aika raivostuttava pienenä. Kun välini menivät poikki äitisi kanssa, laskin äitiisii pilalle menneen sinetin edellisestä oppipojastani.


Madame: ...sinä.


?: Jep, minä täällä. Mukavaa nähdä taas, eikö vain Mia? Oletko pärjännyt yksiksesi? Eikö olekin mukavaa, ettei isoveli ole kiusaamassa? Hoidin hänet huomaani ja sait haluamasi.


Mia: ...En tiennyt mitä toivoin. Päästä näistä johdoista! Haluan takaisin kotiin!


?: Miksi päästäisin jos juuri vaivauduin loitsimaan teidät tänne? ...ja Violet rakas, pieni kullannuppu. Olet niin suloinen koirana, harmi että kirous epäonnistui sinun suhteesi. No, siskosi haukkuu senkin edestä.


Violet: Sinä hirviö!!


?: Hirviö? En suinkaan, nimeni tarkoittaa vain varjoa.


Madame: Todellakin, Varjopää! Et kuulu tähän maailmaan, palaa siis manalaasi!


?: Manalaani? En minä ole manalasta, enkä ole minkään sellaisen paikan pomo, en edes samankaltaisen. Olen harmiton pikku velho.


Mia: Vai että harmiton... Olet pilannut meidän kaikkien elämän!


?: Mitä sanoit? Olen vain pitänyt hiukan hauskaa.

Mia: Ngh...! L-lo-

?: Violet, mitä sinä availet suutasi?


Violet: *Tuntee loitsun katoavan päältään*
Yritin vain kysyä, onko sinun mielestäsi ihmisen muuttaminen koiraksi muka niin hauskaa?


?: Hihi, todellakin! Viihdyn paremmin koirien kanssa, kuin ihmisten. Haluatko minun kokeilevan uudestaan kirousta sinuun? En ole varma vaikutuksesta, sillä en ole kokeillut samaa kirousta kahdesti samaan henkilöön, mutta ainakin saisit elää koirana kanssani!


Madame: Lopeta tuollainen! Tuo on ihan kauheaa!


?: Kauheaa? *haukotus* Jos koiraksi muuttaminen on kauheaa, mitä sitten tappaminen on? Huojentavaa. 
Kyllä, äidistäsi oli huojentavaa päästä eroon. Ja isäsi seurasi häntä perässä. Aika huvittavaa.


Mia: Miten voit sanoa noin?!


?: Entä miksi kehoitit minua ottamaan veljesi oppipojakseni? Kerro minulle niin vastaan.

Mia: Minä... minä... 


?: Siinäs näet. Et osaa edes vastata. Siksen minäkään vastaa kysymykseesi. 




















Sellaista tällä kertaa! Nämä kaksi eivät kumpikaan ole vielä tulleet tarinaan, mutta minusta tuntuu, että jompikumpi tulee seuraavassa. En ole päättänyt vielä kumpi. Ehdotuksia otetaan vastaan, kaikki on vielä auki! Tämä postaus oli itseasiassa ensimmäinen, jota käsikirjoitin hiukan etukäteen, mikä kyllä helpotti hiukan postaamistakin :D 
Katotaan jos seuraava postaus tulisi nopeammin, noita kuvia voisi hyvinkin olla toiseen postukseen - ja enemmänkin xD Mut joo nähdään taas ja toivottavasti piditte!











HEEEE UNOHIN ESITELLÄ MUN UUSIMMAN NUKKENI
HANKIN SEN VIIME VIIKONLOPPUNA JA OLIN POHTINUT PITKÄÄN 
LITTLE PULLIP MIRIN SOPIVAN VELHOKSI TARINAANI XD
OON NIIN INNOISSANI !!

Ps. Ensimmäisen ja toiseksi viimeisen kuvan ottamisesta kiitos kaverilleni, 
muokkasin niitä vain hieman ;)

1 kommentti: